سومین شماره نشریه رمز عبور منتشر شد

 

حاج احمد خمینی: با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای، قلب امام را خشنود کردید

روزهای بیماری حضرت امام(ره) برای مسئولین کشور و اعضای مجلس خبرگان رهبری سختی و فشار مضاعفی را داشت. از یک سو آنها همچون امت انقلابی، مضطرب شرایط وخیم امام خمینی بودند و از سوی دیگر، آینده رهبری انقلاب نگرانی آنها را چندین برابر کرده بود. عدم صلاحیت آیت‌الله منتظری و نامه مشهور 6/1/68 امام(ره) که در همان ایام نگاشته شده بود نیز شرایط سختی را برای مسئولان پدید آورده بود. با تمام این اوصاف برگزیده شدن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی تمامی نگرانی‌ها را از بابت آینده انقلاب برطرف ساخت و مردم انقلابی را آسوده‌خاطر کرد که جانشین خلف حضرت امام خمینی، از انقلاب اسلامی حراست کامل را به عمل خواهد آورد.

خاتمی 25 خرداد 88: باورکنید نقطه فشار به رهبری همین جاست!

چند ماه پس از پایان یافتن فتنه سال 88 و در شهریورماه 89، رسانه‌های ضدانقلاب خبری را منتشر کردند که طی آن، مجموعه اظهارات و مواضع تکان‌دهنده‌ای از اصحاب فتنه پیرامون نقشه‌ها و دسیسه‌های آن سال منعکس شده بود؛ خبری که تا حدود زیادی ماهیت این فتنه را افشا می‌کرد و حاکی از هدف گرفتن رهبر معظم انقلاب و اصل ولایت فقیه بود. منبع اولیه خبر سایت نوروز، ارگان حزب منحله مشارکت بود که از خارج کشور به‌روز می‌شد و به سرعت در سایت‌های ضدانقلاب حامی فتنه نظیر جرس، روزآنلاین، کلمه، بالاترین و زبان سبز بازنشر داده شد. با نگاهی دقیق‌تر به محتوای اظهارات اصحاب فتنه مشخص می‌شود که هدف اصلی فتنه سال 88، نه ابطال انتخابات و نشانه‌روی احمدی‌نژاد که ابطال اصل ولایت فقیه و نشانه‌روی رهبر معظم انقلاب بود؛ هدفی که در شعارهای «مرگ بر اصل ولایت فقیه» نیز از زبان اغتشاشگران جنبش سبز شنیده می‌شد. موارد زیر تنها مشتی از خروارها و اندکی از بسیارها اسناد و شواهد فتنه‌گران در راستای نابودی ودیعه امام خمینی(ره) است. پیشاپیش از انتشار عبارات توهین‌آمیز و الفاظ رکیک به کار رفته علیه رهبر معظم انقلاب عذرخواهی می‌شود.

مدیر فرهنگی به جای افتخار به خواندن تفسیر قرآن می‌گوید عضو فیس‌بوک هستم!

با وجود 16 سال سابقه‌ مطبوعاتی، چندان اهل گفت‌‌وگو با رسانه‌ها نیست و بعد از اکران «قلاده‌های طلا» هم به ندرت در رسانه‌ها ظهور و بروز داشته است. اما به قول خودش ما دست گذاشته بودیم روی نقطه ضعفش. چنان که می‌گفت: «یک هفته‌ای بود با خودم درگیر بودم و تزلزل داشتم بالاخره حرف بزنم یا نزنم، چون مطمئن نبودم در آن «من» مطرح نشود و خالص باشد، اما این را می‌دانستم که باید برای شکر نعمت وجود حضرت رهبری حرف بزنم.» اما حرف‌های «طالبی» خیلی فراتر از حرف‌های همیشگی چنین گفت‌‌وگوهایی بود. حرف‌هایی آنچنان صریح که راستش را بخواهید، اصلاً انتظار شنیدنش را از یک سینماگر 53 ساله نداشتیم. چنان که شاید شنیدن چنین حرف‌هایی با این درجه از صراحت از زبان سیاسیون غیرمحافظه‌کار نیز کمی غیرمنتظره باشد. اما «ابوالقاسم طالبی» در این گفت‌‌وگو همان قدر صریح و پرانگیزه بود که پشت دوربین «قلاده‌های طلا». تا جایی که می‌گفت: «دوست دارم وقتی راجع به رهبری حرف می‌زنم، دشمنان ناراحت شوند و به من چیزی بگویند و از غیظ دندان‌های‌شان را به هم فشار بدهند و بگویند دوباره این بابا حرف زد و به آنها بگویم: «مُوتُواْ بِغَیْظِکُمْ.»(1) هیچ چیز دیگری هم برایم مهم نیست.» توضیح بیشتری نمی‌دهم جز این که شما را دعوت می‌کنم به خواندن یکی از صریح‌ترین گفت‌‌وگوهای مطبوعاتی یک سینماگر در سال‌های اخیر

 http://ramzeobour.ir



نظر

لینک ثابت - نوشته شده توسط Abolfazl sedghi در چهارشنبه 93 تیر 4 ساعت ساعت 4:42 عصر